31 Ekim 2011 Pazartesi

31 Ekim 2011

Bir söz
Bil ki, yaşadıklarınla değil, yaşattıklarınla anılırsın ve unutma, ne yaşattıysan elbet birgün onu yaşarsın..! 
ToLstoy


Bir şiir


Ama..


Geçen gün seni gördüm ve gülümsedim sana
Beni göreceğini sanmıştım,ama görmedin
Sana "Seni Seviyorum" dedim ve senin de birşeyler söylemeni bekledim
Beni işiteceğini sanmıştım,ama işitmedin
Dışarı çıkıp benimle top oynamanı istedim senden
Peşimden geleceğini sanmıştım,ama gelmedin
Görmen için bir resim çizdim
Saklayacağını sanmıştım,ama saklamadın
İkimiz için ormanda bir kale yaptım
Benimle kamp yapacağını sanmıştım,ama yapmadın
Balık tutalım diye solucan topladım
Balığa gelirsin sanmıştım,ama gelmedin
Seninle konuşup düşüncelerimi paylaşmak istedim
Senin de isteyeceğini sanmıştım,ama istemedin
Sana gelirsin umuduyla oynayacağımız oyunu anlattım
Geleceğini sanmıştım,ama gelmedin
Senden gençliğimi benimle paylaşmanı istedim
Sen de istersin sanmıştım,ama istemedin
Savaş çıktı,askere çağırıldım,benim sağ dönmemi istedin benden..
Ama ben dönmedim.

Stan Gebhardt


Bir resim

İznik gün batımı.. 21 mart 2010

Bir şarkı

TRT nin 80 li yıllarda Radyo ve Tv lerinde duyduğumuz Jenerik müziği

Venedik ve maskeler... La Serenissima - Rondò Veneziano

Hiç yorum yok:

Photoshop Magazin dergisinin Ocak 2008 kapağı. Aradan on yıl geçmiş. O güne kadar Deviantart dışında resim yüklemiyordum. Photoshop Maga...