23 Ekim 2011 Pazar

23 Ekim 2011

Bir söz

"insan ne kadar büyük ruhlu olursa, aşkı o kadar derin bir şekilde duyar."
Leonardo Da Vinci

Bir şiir

Bir süre sonra, bir eli tutmakla
Bir ruhu zincirlemek arasındaki ince farkı öğrenirsin,
Ve aşkın yaşlanmak, birlikte olmanın da güvende olmak
Anlamına gelmediğini öğrenirsin,

Ve yenilgileri
Başın dik ve gözlerin açık karşılamaya başlarsın,
Bir çocuğun üzüntüsü ile değil,
Bir yetişkinin zerafeti ile…

Ve her şeyi bugünü düşünerek yapmayı da öğrenirsin
Çünkü yarın ile ilgili her şey belirsizdir.

Bu yüzden, başka birisinin sana çiçek getirmesini beklemeden
Kendi bahçeni yarat
Ve kendi ruhunu kendin süsle.

Ve göreceksin ki dayanıklısın…
Ve kuvvetlisin,
Ve değerlisin.

Veronica A. Shoffstall

Bir resim

Eylül ( 2006 )
Bu resmi askerden geldikten bir ay sonra haziran ayında yapmıştım. Askerde çok şeyi düşünme fırsatı bulmuştum. İçimi kemiren yıllardır işin içinden çıkamadığım meselemi çözmeye çalışmıştım. İnsan mutsuz, en umutsuz anında şunu diyebiliyor "Bundan daha kötüsü olamaz..yaşıyorsun".. Resmi yaparken onun gidişini resimledim..ama bir kapı aralamıştım hemen ardından..bir ışık..göz alıcı bir ışık. Bankın üzerine yazdığım harfler kaderimin bir oyunu muydu neydi..yıllar sonra karşıma çıkacaktı...

Bir şarkı


İçimi acıtıyor be güzel dostum.. bu ayrılıklar..
hani uzak olmasan
sağ yanım hissetse kalbinin atışlarını
sana sımsıkı sarılışımda
elimde değil..yalnızlığa katlanırmışım, 
bir başınalık mı desem dört duvar arasında
sensizlik içimi acıtıyor.








Hiç yorum yok:

Photoshop Magazin dergisinin Ocak 2008 kapağı. Aradan on yıl geçmiş. O güne kadar Deviantart dışında resim yüklemiyordum. Photoshop Maga...