25 Ekim 2011 Salı

25 Ekim 2011

Bir Söz
Kardeşinin salını karşıya geçirmeye yardım et, göreceksin ki, sen de karşıdasın. 
Hint Atasözü


Bir Şiir

Hatırlıyorum
Biliyorum ,biliyorum, biliyorum
Elli yaşında bir adamın
Elleri tertemizdir hep
Ve ben günde üç kez yıkarım ellerimi. 


 Ama yalnız ellerimi kirli görünce
Hatırlıyorum,
Çocuk olduğum günleri.   


Federico FELLİNİ


Bir Resim


Büyümek.. her bahar geldiğinde bir yaşı daha geri de bırakıyormuşum..  öyle diyorlar. Sen büyüdün adam oldun.. Ama ben hiç saymıyorum ki.sayılar benim işim değil..büyüklerin.. Amca, beyfendi diye hitap edildiğinde büyüdüğümü, annem beni sarmalayıp öptüğünde çocuk olduğumu hatırlıyorum.


Bir şarkı
Küçüğüm - Sezen Aksu

Hiç yorum yok:

Photoshop Magazin dergisinin Ocak 2008 kapağı. Aradan on yıl geçmiş. O güne kadar Deviantart dışında resim yüklemiyordum. Photoshop Maga...