30 Ekim 2011 Pazar

30 Ekim 2011

Bir söz


"Bazı savaşlar silahlarla kazanılır; bazıları da kalem ve mürekkeple"


Bir şiir


İçinden iyilik geçiyor 
Yaşadığımız dünyayı seviyorum
Kir tutmak benim harcım değil 
Çek! Tanrım zindan duvarları
Sallandı sanki birden 
başımın üstündeki gök.
Bir tolga oldu yakan çelikten
Kendi acımı unuttum 
acı içindeyken
Yalnız ben biliyordum 
hangi uğursuz düşüncenin
hız verdiği yürüyüşüme
neden gün ışığına bakarken 
böylesine bezginlik vardı  gözlerinde?
Adam sevdiği şeyleri öldürmüştü 
Ölmeliydi kendisi de.
Ama biliniz ki ,hepiniz;
Herkes öldürür sevdiği şeyi
Kimi acı bir bakışta,
Kimi fısıldayarak
sevgi sözlerini.
O gün öyle habersiz, öyle sessiz
Korkak öperek öldürür.
Cesursa 
Yüreklisi kılıçla, kırpmadan
Gözlerini...

Oscar Wilde



Bir resim
Karaköy
Sessiz geçen bir 29 Ekim günü

Bir şarkı










Hiç yorum yok:

Photoshop Magazin dergisinin Ocak 2008 kapağı. Aradan on yıl geçmiş. O güne kadar Deviantart dışında resim yüklemiyordum. Photoshop Maga...