28 Kasım 2011 Pazartesi

28 Kasım 2011

Bir söz

“Herkes kendi geçmişini, kalbiyle bildiği bir kitabın sayfaları gibi kapalı tutar ve dostları sadece onun başlığını okuyabilir.”
Virginia Woolf

Bir şiir

Neden tekrar yardım ediyorum yazıya?
Bu kadar açık soru sormamalı sevgilim,
Çünkü sana söyleyecek hiçbir şeyim yok
gerçekten;
Gene de o değerli ellerinde olacak bu bilet.

Madem ki sana gidemiyorum
O yüreğimi sana taşıyacaktır paylaşmasız,
Mutluluklarıyla, umutlarıyla, coşkunluklarıyla,
                                                        acılarıyla
Yüreğimi,
Ki bunların ne başı vardır, ne de sonları.
                                                          
GOETHE

Bir resim
Haydarpaşa Tren Garı.. Sabah telaşlı koşuşturmacaların akşamları yorgun dönen insanları konuk eder. Ayrılıkların, kavuşmaların  yaşandığı ne çok hikayesi vardır bu mekanın.. ve evimin manzarasını süsler trenlerin kalkış sirenleriyle..
ve bir yıl önce .. O gün Deviantart'tan tanıdığım en sonunda sanallıktan kurtarıp buluşmaya karar verdiğim arkadaşımla Haydarpaşa'da çekim yapacaktık. Tam karşısında çay içip sohbet ettik. Hava kapalıydı içeride ışık olmaz diyerek, Eminönü'ye geçmek için vapura bindik. Çekimler yaparken Topkapı sarayının üstünde dumanlar dikkatimi çekti. Bir yerde gemi yada bir yer falanmı yandı diye düşünürken arkadaşım aradı.
"Haydarpaşa Garı yanıyor "dedi.
İnanamamıştık. Biz gittikten yarım saat sonra yangın çıkmış çatıda.saatler sonra Haydarpaşa'nın köprü tarafında dizilmiş onca insanların bakışları arasında küle dönmüş sönmeye başlayan ateş kıvılcımları seyrediyordum. Bir hafta öncesinde aynı noktadan çekmiştim şimdi dumanlar arasındaki halini çekiyordum.
Aradan bir sene geçti..Sabah telaşlı koşuşturmacaların akşamları yorgun dönen insanları konuk eder yine. Sevecen bir hali vardır nedense bende..umarım eski haline gelir

Bir şarkı

Hiç yorum yok:

Photoshop Magazin dergisinin Ocak 2008 kapağı. Aradan on yıl geçmiş. O güne kadar Deviantart dışında resim yüklemiyordum. Photoshop Maga...