20 Kasım 2011 Pazar

20 Kasım 2011

Bir söz

“Elimi yüzüme götürerek birkaç saat önce yapraklarına dokunduğum bir adaçayının kokusunu içime çektim. Bu bitki benden fersahlarca ötedeki dağlarda şimdi çiçek açıverdi. Ona saygı duymuş, sadece latif kokusundan başka bir şey alıp götürmemiştim. Bu kokuyu bırakmasına sebep ne? Kendisini etrafa  yayan bitkiye hiçbir şey kaybettirmeden bir dostun eline sinen ve onu büyüleyip sevdiği çiçeğin güzelliğini uzun zaman kendisine hatırlatmak için peşi sıra giden bu koku ne değerli şeydir! Ruhun kokusu hatıradır.”
George SAND ( 1804 – 1876 ) 

Bir şiir

Kumun üzerinde bırakılmış su tanesi
Denizin unutkanlığıdır.
Uzak dağlarda kalmış bir bulut
Rüzgârın unutkanlığıdır.
Toprağa düşmüş gümüşlü bir kanat
Geçen kuşun unutkanlığıdır.
Hayale dalmak ve ağlamak ihtiyacı
Gençlik yıllarının unutkanlığıdır.

BASCHO

Bir resim
Galata Kedileri, 18 Kasım 2011
 Bu aralar grip olmuştum biraz ilaç ve dinlenmeyle atlattım ancak bu resmi yapmak bir ilaç gibi geldi. Keyfi aldığım resimlerden biri oldu benim için.

Bir Şarkı
Attila Atasoy - Sanadır Bütün Şarkılarım .. çocukluğumdan beri en sevdiğim parçalardan biriydi. 

Hiç yorum yok:

Photoshop Magazin dergisinin Ocak 2008 kapağı. Aradan on yıl geçmiş. O güne kadar Deviantart dışında resim yüklemiyordum. Photoshop Maga...