17 Kasım 2011 Perşembe

17 kasım 2011

Bir söz
Hayat, biz planlar yaparken başımıza gelen en güzel şeydir..

Bir şiir
ANLATAMIYORUM

Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Göz yaşlarıma ellerinizle?

Bilmezdim şarkılarımın bu kadar güzel
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.

Bir yer var ,biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;”
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

                                Orhan Veli KANIK


Bir resim
Yağmurda birlikte koşmak 2006
Bir şarkı
"insan böyle bir duyguyu yaşarken..
gerçekle yaşamla bütün bağlantıları kopmuşcasına ayakları yerden kesiliveriyor.. 
hoş bi zaman bu bağlantısızlık da yaşam kadar gerçek 
ve doğal biliyor musun belki iyi oldu 
ama biz yere erken indik şimdi yarım yaşanmış o şey boynumda düğüm"... 


Bu şarkıyı okul zamanlarında kız arkadaşımla söylerdik. Yıllar sonra bu şarkıyı  onunla anar olmuştum.. ve yıllar sonra bir başkası, sevdiğim insanla dört kısa gün yaşamıştım.. yağmurlu dört gün...ve o dört kısa günden bu yana çok zaman geçti.. dört bir yanım ıssız kaldı..geriye  fotoğraflar kaldı..

Hiç yorum yok:

Photoshop Magazin dergisinin Ocak 2008 kapağı. Aradan on yıl geçmiş. O güne kadar Deviantart dışında resim yüklemiyordum. Photoshop Maga...