25 Haziran 2011 Cumartesi

Neden ?

Günlerdir bir sorunun cevabını arıyordum.. "Ben nerede hata yapıyorum?"

Hayatınızda biri var. Onu herşeyinizle seviyorsunuz ve ona her zaman destek oluyorsunuz her konuda. Ondan çok fazla şey istemiyorsunuz. En ufacık ilgisi, sevgisi bile yeterlidir sizin için...ve sonra zamanla güzel giden arkadaşlık mesafelere, uzaklaşmaya bıraktı. Bunu anlamaya çalıştıkça daha çok derinleşti. Belki kendi haline bırakırsam diyorsunuz ama içiniz rahat etmiyor. Bunu merak edip sordukça, kaçışları farkediyorsunuz. Günler, aylar boyunca süren bu durum artık bir yara haline gelmeye başlamıştı artık. Ve bir gün tamamen siliyorsunuz hayatınızdan.. bu zor olsa da sanki boşluğu hiç dolmayacak, yokluğuna alışamayacak sanırsınız.Zamanla omuzlarınızdan büyük yükün kalktığınızı farkedersiniz. Ama bir kere silmelisiniz ki yanınıza gelen, sizi fark eden insanları fark etmelisiniz.. ve şimdi bunu fark ediyorum vede neden daha önce yapmadığımı soruyorum.

Eski yazıları karıştırırken enterasan bir yazı gördüm..internette ilgimi çekmişti kaydetmiştim yıllar önce. ünlü söz yazarı ile yapılan bir röpartaj..Kendisini aldatan kocasından bahsediyordu.. ona karşı fedakarlıklar yapmış ve milyoner olmasını sağlamış..ama kocasının neden bunu yaptığını çözememiş. bir gün tiyatro oyununu izlemeye gitmiş.işlenen konu aynı ve orada aldatılan kadın bu soruyu sormaktadır "neden?" en yakın arkadaşına gider durumu anlatır ..

arkadaşıda : Kocan sana o kadar borçalandıki ..kim alacaklısı birini sever.. bu yüzden sana düşman oldu. fazla fedakarlık kimse için iyi değil.hem dost, hem sevgili, hemde koca için..

işte cevap bu.. ve sanırım düşmanlıklarıda kendi ellerimizle, çok fedakar olmakla yaratıyoruz.

Hiç yorum yok:

Photoshop Magazin dergisinin Ocak 2008 kapağı. Aradan on yıl geçmiş. O güne kadar Deviantart dışında resim yüklemiyordum. Photoshop Maga...