12 Mart 2012 Pazartesi

12 Mart 2012

Bir Söz
Kedinin duygusal dürüstlüğü tamdır. 
İnsanlar çeşitli nedenlerden duygularını saklayabilirler 
ama bir kedi asla. 


Ernest Hemingway


Bir Şiir



Gülümse
Hadi Gülümse Bulutlar Gitsin
Yoksa Ben Nasıl Yeniler İçim
Hadi Gülümse

Sazlarım Vardı,Irmaklarım Vardı,
Çakıl Taşlarım Vardı Benim
Ama Sen Başkasın Anlıyor Musun, Başkasın.

Tut Ki Karnım Acıktı,
Anneme Küstüm Tüm Şehir Bana Küskün.
Bir Kedim Bile Yok Anlıyor Musun ?
Hadi Gülümse.

Belki Şehre Bir Film Gelir.
Bir Güzel Orman Olur, Yazılarda
İklim Değişir, Akdeniz Olur
Gülümse.

Kemal Burkay 

Bir resim

Küçük mutluluklar diliyorum. 
Sıcacık bir çay, 
Sıcak insanlar, 
Sana hayran bir çift göz ve bir adet aşk, 
Trafikte yeşil ışık. 
Küçük, renkli pabuçlar, 
Yağmurlu havada hafif bir rüzgar eşliğinde çıplak ayaklarla dolaşmak.... 
Ve toprak kokusu... 

Küçük şeyler diliyorum BÜYÜK MUTLULUKLAR İÇİN .

Bir Şarkı


Hiç yorum yok:

Photoshop Magazin dergisinin Ocak 2008 kapağı. Aradan on yıl geçmiş. O güne kadar Deviantart dışında resim yüklemiyordum. Photoshop Maga...