20 Şubat 2008 Çarşamba

Ben ve bana dair ...

Deviantart yazıları

Sun Dec 4, 2005

Ayın 12 sinde askere gidiyorum, gidene kadar kalabalık yerde kavgaya karışmamam, prize elimi sokmamam ve elektrik direğine çıkmamam gerekiyor :)

Sevdiklerim
-------------------------
Annem özellikle (ailem)
Dostlarım
Doğa…ve bu nedenle de Memleketim Artvin
Okumak…sayfalarca yazmak.
Çay
Deniz, martılar ve beyaz kuğulara benzettiğim vapurlar ve onların düdük sesleri…
İstanbul’da çok kimselerin farkına varamadığı gün batımı…
Hayal kurmak…O nu düşünmek…
Canon AE1 im. Can yoldaşım. Bütün ruhumu ortaya çıkaran makine…
Sanat…. Güzelliği yansıtan her şeyi seviyorum.
Tabii ki kediler…

Sinir Edenler…
----------------------
Sanat adına yapılan çirkinlikler.
Gereksiz yere yapılan tartışmalar ve bunu izleyenler…
Kuyrukta beklemek…( hastanede ,durakta, şimdi askerde !)
Geç kalanlar…Randevu saatini verip yine geç kalanlar…
Bir kızla alış-verişe gitmek…( bi daha asla)
Kendini başkasının yerine koyamayanlar…
“Nereye gidelim” sorusuna “fark etmez” denmesi…
Yüzüme bakmadan konuşanlar…(“Konuşurken yüzeme bak” derim sonra)
Tam otobüse bineceğim sırada dolmuşun biri önümü kesmesi…
Vicdan muhasebesi ve insani duyguları olmayanlar…

Beni mutlu eden 3 şey
-----------------------------------
Çay eşliğinde derin bir sohbet..
Sevdiğini söylemek ve duymak
İlham perisini bulmak!

Nefret ettiklerim
---------------------------
Yılan…(sürüngenler kategorisi )
Sigara, alkol…
Action filmler ( Birkaç Amerikalı herifin dünyayı kurtarmasını izlemek )
Köşe yazarları..( dipte köşede oturdukları belli oluyor )
Duygusuz insanlar
Her türlü sömürü…
Sözünü tutamayanlar…
Satır arasını okuyanlar.
Küçük Prensi 100 temel eserden çıkaranlar
Dayatmacı, istediğini yaptırmaya çalışanlar…
Elimde belge var diyenler…
Samimi olamayan insanlar....

İsimle ilgili olgu
-----------------------------------
Henüz olgu tespit edilemedi.
( Neden bu ismi verdiklerini hatırlamıyorlar…Beni leylekler getirmiş olduğuna inanırım bu yüzden. Bahsedilen şeyse eğer annem babam öyle kötü şeyler yapmazlar. Bu isim temiz aile çocuğu olduğunu göstermek için konulmuş sanırım!!!!!…)

Hakkımda beş olgu
-------------------------
Esprili ,ukala
Duygusal
Köle gibi sadık!!!
Keçi inadı!!
Pratik zeka iyidir… zekam matematiğe elverişli değildir.

Diğer olgular:
------------------
Sinirli insan olduğum söylense de bu uzun sürmüyor.
Dostlarıma çok düşkünüm…
Yalnızlık genel kavram olmaya başladı…
Sıradanlığı sevmiyorum, karşımdaki ne yaparsa yapsın aynı karşılığı vermem.
Güven duyulan birisi olduğum söylenir. Bazen ağlama duvarı gibi bir şey…
Açık konuşurum ama incitmeyi sevmem… karşımdaki istemediği sürece.
Samimiyet ve doğallık benim için önemlidir.

İki beklentim..
------------------------------
Beklentim yok aslında… hayat bana istediğini veriyor. Ben onları değerlendiriyorum. Hayat bana beklentimin en büyüğünü “hayatı yaşama” fırsatını verdi. Hiçbir beklenti bu kadar güzel olamaz. Hayatın benden istediğini yapacağım ben ; her şeyin en güzelini en iyisini yaptığım sürece mutlu olacağım ve mutlu edeceğim herkesi.

Dört tesadüfi düşünce
---------------------------
İnsanların kalbi denizyıldızına benzer.Bazıları kıyıya vurur. Birinin gelip denize atmasını beklerler.
Bir milyon kalbim olsun…bir milyon insan sevebilirim…
Hayatımı geri dönüşüm kutusuna benzetiyorum.
Ben neler söylüyorum?

Dinlediğim Şarkı:
----------------------
Gülünce gözlerinin içi gülüyor-Behiye Aksoy

Saat:03:19

Hiç yorum yok:

Photoshop Magazin dergisinin Ocak 2008 kapağı. Aradan on yıl geçmiş. O güne kadar Deviantart dışında resim yüklemiyordum. Photoshop Maga...