30 Ocak 2013 Çarşamba

30 ocak 2013


"Kendine iyi bak" dedi adam... "birgün kendi geçmişinden kaçabilirsen, gel beni bul" dedi ve gitti..

2046 filminden..


Bazen sessiz kalmaya ihtiyacınız vardır. Sadece bir insana değil..tüm hayata karşı. Yolunda gitmeyen, sevdiğinizden en ufak şüphe duymadığınız doğru bildiklerinin sonuçta sizi hep mutsuz etmesi. kendini bir kenara çek dinlendir be adam.. belki gelen olur bakarsın, belki özleyen.. sevilmek anlaşılma mı istiyorsun? kelimeleri değiştir, şehri değiştir..değiştirmeye korkuyorsan da sessiz kal..

artık kısa cümleler kuruyorum 

sizi bilmem ama ben karar verdim su gibi duru olup hep akmaya 
başka sular tanıyıp çoğalmaya dalgalanmaya taşmaya 
son günlerde çok düşünür oldum 
zor zamanları çabuk atlatır oldum 
yalnız mıyım insanlar içinde arkadaşlarım aşklarım içimde 
yara aldım bundan iki yıl önce 
hiç susmadım şarkı söyledim günlerce 
artık kısa cümleler kuruyorum 
sevdiklerim sevmediklerim yanımda 
kabullendim herşeyi olduğu gibi yola çıktım yarınlara 
son günlerde çok düşünür oldum 
zor zamanları çabuk atlatır oldum 
bakıyorum aynaya her gece içim rahat biraz yorgunum sadece 
hayatıma giren herkese yaşanmamış herşeye 
teşekkürler büyüyorum sizinle...


Hiç yorum yok:

Photoshop Magazin dergisinin Ocak 2008 kapağı. Aradan on yıl geçmiş. O güne kadar Deviantart dışında resim yüklemiyordum. Photoshop Maga...