18 Aralık 2011 Pazar

18 Aralık 2011

Bir söz


Hiç sevmediği halde neden hep değerli olur bırakıp giden ve neden hiç düşünmeden teslim olur kalbin; o seni hiç sevmemişken.

Pablo Neruda


Bir şiir


Bir gece habersiz bize gel
merdivenler gıcırdamasın
öyle yorgunum ki sorma
sen halimden anlarsın...

Sabahlara kadar oturup konuşalım
kimse duymasın
mavi bir gökyüzümüz olsun,kanatlarımız
dokunarak uçalım

İnsanlardan buz gibi soğudum
iste yalnız sen vardın
öyle halsizim ki hiç sorma
anlarsın..

Cahit Külebi 

Bir resim
Bu sabah uyandığımda dışarı çıkmam için hazırlanmam gerektiğini düşünerek hemen giyindim. Radyoyu açtım.. ama o da ne? Elektrikler kesik. Bir saate kadar gelir diye düşündüm. O bir saatte kahvaltı yaptım... cep telefonundan dinledim müzikleri. Bir saat öylece geçmişti. Elektrik arızasını aradım "durum ne?" diye. Aldığım cevap "saat dörde kadar elektrik kesintisi uygulaması varmış bölgede. Sitede haber verildi"... Bende "Peki arkadaşım.. sizin sitenize ben hergün giremem. Bunu neden haber sitelerinde insanları bilgilendir miyorsunuz? Hadi bunu yapamıyorsunuz..elektrik faturası ödenmediğinde bana SMS atarsınız. Bunu yapın bari.Hadi bunu yapamıyorsanız mail adresime duyuru atın.. Bir gün boyunca kesik olacak elektrik ve siz de sadece kendi sitenizden haber vereceksiniz. İnanılır gibi değil..".."Efendim yetkililer bu söyledikleriniz dikkate alacaklardır"...
Saatler geçti. Ne sakalımı kesebildim ne de banyo olabildim. Ev temizliği de kaldı öylece. Elime Oğuz Atay'ın "Tutunamayanlar" romanını aldım.  gerçekten de kendimden bir parça bulduğumu düşündüm zaman zaman.. insanın ruh dünyası derinliklerinden bir yolculuk yaptığınızı hissedersiniz.. 50.sayfaya geldiğimde hava karardı.
Ve yukarıda görmüş olduğunuz can sıkıntısının kompozisyona dökülmüş hali. Çay ve mum kombinasyonu. Allah sizi bildiği gibi yapsın, ne diyeyim dört dediniz beşi çoktan geçtiniz..
Sonra ışıklar yandı.. ne dediğimi hatırlamıyorum. pazar günlerinden nefret ediyorum, hep kötü geçer.

Bir şarkı
Bu dünyadan bir Cesaria Evora geçti.. nur içinde yatsın..güzel de şarkıları vardı..
         




Hiç yorum yok:

Photoshop Magazin dergisinin Ocak 2008 kapağı. Aradan on yıl geçmiş. O güne kadar Deviantart dışında resim yüklemiyordum. Photoshop Maga...